نبض الوطن: مليون فى الميدان … جمعة التطهير و المحاكمة

انا كل مصرى انا اى حد فى اى مكان

انا المصرى انا نبض الشارع انا نبض الشعب

انا اللى من بعد الثورة عايز اعمل

و اقول مفيش خوف مفيش عش مفيش خداع

 

انا هبنى و هابنى بجد و هبدأ بس هبدأ من تحت …. من تحت الصفر

ايدى فى ايد كل طفل

ايدى على كل كتف ….. كتف كل فقير و كل مريض و كل ضعيف مظلوم

و متخفش يا بن بلادى انا مش هسيباك

انا بعد الثورة عرفت يعنى اية وطنية و حرية

 

احنا حركة سياسية

احنا حركة اجتماعية اقتصادية

احنا حركة مصرية وطنية

انشا الله يا مصر هتبقى بجد ام الدنيا

و ان الاوان يا احلى البلاد اللى خلقها المولى تكونى اكتر من كلمة بتقال

شاركنا بكره.. صمتك بيقويهم

فات عصر السلبية و حزب الكنب

http://www.facebook.com/event.php?eid=193411087362743&index=1

صوت الحرية فى الميدان

أضف تعليقاً

