ردا على مزاعم جريدة اليوم السابع و المواقع الاخرى

ردا على مزاعم جريدة اليوم السابع و المواقع الاخرى التى تتلقف أى شائعه لنشرها بدون اى دليل

فقد نشرت جريدة اليوم السابع خبر كاذب عن وجود عضو لشباب 6 ابريل لمحاضره فى الكونجرس حول الحريات فى مصر يدعى أحمد صلاح

و تؤكد حركة شباب 6 ابريل على ان المدعو احمد صلاح ليس له اى علاقه بالحركه

و انه ناشط سياسى و مدون و لكنه لم يكن فى يوم من الايام عضو بالحركه  و لم يشارك فى ايا من انشطتها فى يوم من الايام

و قد اعلنا مرارا و تكرارا على ان الحركه قررت بالاجماع رفض التعاون مع الحكومات الغربيه او اى منظمات حكوميه غربيه

و ليس لنا علاقى بالخبر الملفق المنشور فى جريده اليوم اليوم السابع و الذى نقلته عدة مواقع اخرى

و نرجوا من الجرائد و المواقع الاخباريه توخى الحذر و الموضوعيه عند نشر اى اخبار

و نرجوا من الجرائد و المواقع الاخباريه عدم الانزلاق لحملات تشويه شباب 6 ابريل التى تصر على موقفها الوطنى و مطالبه الوطنيه و رؤيتها للتغيير البعيده كل البعد عن اى استعانه بالخارج

 

شباب 6 ابريل

شباب حر

شباب بيحب مصر

3 responses to “ردا على مزاعم جريدة اليوم السابع و المواقع الاخرى”

  1. ibnatef says :

    هما نشضروا التكذيب ده ولا لا ولا هما فالحين فى الصيد وخلاص

  2. اوباما المصرى says :

    هما مالهم ولو حتى من شباب 6ابريل هو مصرى ولا يهودى يا جماعة حرام عليكم اتركوا الناس فى حالها البلد راحت فى داهية واتخربت اللة يخرب بيوتكم …وبرافوا رجال 6ابريل انتم عاملين زعر للنظام والحزب الحاكم

  3. ماجد المصري says :

    انا نفسي انضم اليكم لكن خطائي اني جبان لكن والله العظيم انا مش جبان علي نفسي بس علي اهلي علي اخواتي انتم ممكن تكونوا حالتكم الماديه كويسه اما انا فالحمد الله بشتغل واتعلمت بس جه الوقت اني ارد جمايلهم بس انا صحفي متبهدل في البلد مش رادي علي كل شئ حتي علي حالي وعارف الفساد واوقات كتير بمسك مستندات تودي في داهيه بس لله الفعل انا مقتنع كتير بيكم ونفسي انضم ليكم ولكل اللي بتعملوا وكمان انا تفكيري كويس جداااااااااا بس اكيد قريب اليكم صدقوني وياريت ابعتولي كل جديد اتمني ان كون منكم

أضف تعليقاً

